سخنگوی نظامی حوثیها اعلام کرد که این گروه دور دوم حملات خود علیه اسرائیل را با شلیک «انبوهی از موشکهای کروز و پهپادها» به اهداف مهم نظامی انجام داده است.
یحیی سریع در یک سخنرانی تلویزیونی تأکید کرد که این گروه در روزهای آینده نیز به عملیات نظامی خود ادامه خواهد داد تا زمانی که اسرائیل «حملات و تجاوزات خود را متوقف کند.»
حوثیهای همسو با جمهوری اسلامی در یمن، در کمتر از ۲۴ ساعت برای دومین بار اسرائیل را هدف حمله قرار دادهاند؛ اقدامی که پس از پیوستن این گروه به درگیریها در روز شنبه صورت گرفته است.
پیشتر، اسرائیل اعلام کرده بود که یک موشک شلیکشده از سمت یمن را رهگیری کرده است.

















