اکانت منتسب به ارتش دفاعی اسرائیل در شبکههای اجتماعی با انتشار پیامی هشدارآمیز خطاب به شهروندان تهران اعلام کرد که حملات نظامی اسرائیل به اهداف مرتبط با جمهوری اسلامی در منطقه تهران در روزهای آینده ادامه خواهد داشت.
در این پیام آمده است: «برای حفظ امنیت شخصیتان، از شما درخواست میکنیم که از مراکز تولید تسلیحات، مقرهای نظامی و نهادهای امنیتی وابسته به رژیم فاصله بگیرید.»
انتشار چنین پیامی از سوی منبعی منتسب به ارتش اسرائیل، در میانه افزایش تنشها میان دو کشور و پس از موجی از حملات هوایی و موشکی، نشانهای از احتمال تداوم و حتی گسترش درگیریها در پایتخت ایران تلقی میشود.
















