شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی اعلام کرد که همکاری جمهوری اسلامی ایران با آژانس بینالمللی انرژی اتمی تعلیق میشود.
این شورا در روز شنبه، ۲۹ شهریور به وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ماموریت داد تا در چارچوب تصمیمات شورای عالی امنیت ملی به رایزنیهای خود ادامه دهد.
این تصمیم یک روز بعد از رای شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر لغو امکان تمدید تعلیق تحریمهای سازمان ملل علیه تهران صورت گرفته است.
نماینده جمهوری اسلامی در روز رایگیری در سازمان ملل اعلام کرد که برنامه هستهای جمهوری اسلامی با بازگشت تحریمهای سازمان ملل متوقف نمیشود.

















