وزیر آموزش و پرورش جمهوری اسلامی تأیید کرد که در جریان خیزش ملی ایرانیان در دیماه تعدادی از معلمان و دانشآموزان کشته شدهاند.
به گزارش رسانههای داخلی، علیرضا کاظمی روز یکشنبه ۱۲ بهمن گفت که به دلیل وقوع این حوادث در شهرها و بخشهای مختلف، هنوز آمار دقیق و نهایی از تعداد جانباختگان در اختیار این وزارتخانه نیست.
او همچنین بیان کرد که پس از تکمیل فرایند جمعآوری اطلاعات، آمار رسمی منتشر خواهد شد و برنامههایی برای دلجویی از خانوادههای آسیبدیده در نظر گرفته شده است.
















