نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد دو شناور به دلیل «قاچاق سوخت» را در آبهای خلیج فارس و در حوالی جزیره فارسی توقیف کرده است.
به گزارش رسانههای داخلی، منطقه دوم دریایی سپاه روز پنجشنبه ۱۶ بهمن با تأیید این خبر مدعی شد که در جریان این عملیات بیش از یک میلیون لیتر سوخت قاچاق از این شناورها کشف و ضبط کرده است.
سپاه پاسداران ۱۵ نفر از خدمه این شناورها که گفته میشود از اتباع خارجی هستند، بازداشت کرده است.
















