Search
Asset 2

استخدام منشی زن در ادارات کرمانشاه ممنوع شد

گزارش رسانه‌های داخل ایران حاکی از آن است که استاندار کرمانشاه به کارگیری منشی‌های زن در ادارات این استان را ممنوع کرده است.
(Social Media)

گزارش رسانه‌های داخل ایران حاکی از آن است که استاندار کرمانشاه به کارگیری منشی‌های زن در ادارات این استان را ممنوع کرده است.

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری گفته است که «به کار گیری منشی‌های خانم برای مدیران در ادارات و سازمان‌های دولتی ممنوع شد.»

او در جلسه اخیر شورای اداری کرمانشاه تاکید کرده است که «طی دو هفته بایستی در سازمان‌ها و ادارات دولتی این امر به اجرا در آید.»

اخبار بیشتر

عضویت در خبرنامه اپک تایمز فارسی