Search
Asset 2

قابل توجه شهروندان اتاوا: امکان تحویل غذا از رستوران‌‌‏هایی که سفارش آنلاین نمی‌‌‏گیرند

(Screenshot via munchwagon.ca)
(Screenshot via munchwagon.ca)
(Screenshot via munchwagon.ca)

شرکتی در اتاوا با ایجاد یک وب سایت اقدام به گرفتن سفارش آنلاین و تحویل غذا از رستوران های مختلف کرده است.

اوایل ماه مارس این شرکت با راه‌‌‏اندازی وب‌‌‏سایتی با نام «MunchWagon.ca» از رستوران‌‌‏هایی که سفارش آنلاین ندارد، غذا تحویل می‌‌‏گیرد.

«گاکسو کولر»، بنیانگذار این شرکت گفت: «ما برای تحویل غذا به مشتریان رانندگان خود را داریم و این مسئله ما را قادر کرده که برای رستوران‌‌‏هایی که سفارش نمی‌‌‏گرفتند، بتوانیم سفارش قبول کنیم.»

کاربران با ورود به وب‌‌‏سایت آنلاین این شرکت می‌‌‏توانند غذای خود را از لیست رستوران‌‌‏های موجود سفارش داده و سپس با کارت اعتباری آن را پرداخت کنند. ۴ دلار و ۹۹ سنت برای هزینه‌‌‏ی سرویس تحویل غذا به صورتحساب اضافه می‌‌‏گردد.

ایده‌‌‏ی این شرکت چند ماه پیش هنگام کار و زمان سفارش غذا به ذهن کولر ۲۵ ساله رسید. وی هنگام سفارش غذا از رستوران مورد علاقه اش متوجه شد که رستوران سرویس تحویل غذا به مشتریان در خارج از رستوران ندارد. همین مسئله باعث شد شغل خود را در مونترال رها کرده و به اتاوا برای تأسیس شرکت جدید نقل مکان کند.

از این پس مردم می‌‌‏توانند از طریق این وب سایت به رستوران‌‌‏های معروفی چون «The Works»، «Shawarma Palace» و « Ahora Mexican Cuisine» سفارش بدهند.

به گفته‌‌‏ی کولر از آغاز ماه مارس رستوران « Munch Wagon» حدود۳۰۰  سفارش دریافت کرده است.

در حال حاضر این شرکت به مشتریان واقع در منطقه‌‌‏ی مرکز اتاوای خدمات می‌‌‏دهد. کولر امیدوار است بتواند آن را در شهرها و با رستوران‌‌‏ها بیشتر گسترش دهد.

اپک‌تایمز در ۳۵ کشور و به ۲۱ زبان منتشر می‌گردد.

اخبار مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه اپک تایمز فارسی