Search
Asset 2

ویدئو: پرواز تا اوج

1920x1080_Eng_V2-min

فویائو هفت ساله در کنار مادرش در زمین بازی مدرسه دراز کشیده و نمی‌داند چه آینده‌ای دارد. پدرش که مجری اخبار بود در حال گذراندن کار اجباری است. مادرش دیگر مجاز به تدریس نیست. او و مادرش در مدرسه‌ای که مادرش سابقاً در آن تدریس می‌کرد در بازداشت خانگی به سر می‌برند.

والدین فویائو قربانیان دور جدید آزار و شکنجه مذهبی چینِ کمونیست علیه فالون گونگ هستند. فالون گونگ تمرینی معنوی است که ریشه در آموزه‌های باستانی دارد و میلیون‌ها نفر آن را تمرین می‌کنند و به همین دلیل رژیم کمونیست از آن متنفر است. از ژوئیه ۱۹۹۹، کتاب‌های فالون گونگ توقیف و سوزانده شدند. دستگاه تبلیغاتی رژیم، اطلاعات نادرست و دروغینی درباره این تمرین پخش کرد. صدها هزار تمرین‌کننده دستگیر شده‌اند. افراد بسیاری براثر شکنجه کشته شده‌اند.

فویائو که مورد آزار و اذیت، و تحقیر قرارگرفته، فکر می‌کند این بدترین اتفاقی است که می‌تواند روی دهد. اما اوضاع بدتر می‌شود. مادر فویائو برای جلوگیری از دستگیرشدن مجبور است او را ترک کند. او بعداً به‌دلیل توزیع بروشور و دی‌وی‌دی فالون گونگ دستگیر و برای گذراندن یک دوره حبس هفت ساله به زندان انداخته می‏شود. حالا فویائو تنهاست.

اما این ماجرای کودکی نیست که در جامعه‌‌ای پر هرج و مرج، با درماندگی دست و پنجه نرم می‌کند. در عوض، با وجود سختی‌هایی که فویائو با آن روبرو است، او منبع اصلی الهام برای مادر هراسان خود می‌شود، که توسط قاتلان، فروشندگان مواد مخدر و زندانبانان بی‌رحم احاطه شده است. در حالی که مادرش به تدریج قدرت درونی خود را بازمی‌یابد، با استفاده از روش‌هایی خارق‌العاده، دخترش فویائو را در دوران متلاطم نوجوانی پرورش می‌دهد و از او محافظت می‌کند.

از طریق این انیمیشن و مصاحبه‌، این فیلم ماجرایی واقعی از شجاعت، عشق و پشتکار را در تاریک‌ترین دوران را به نمایش می‌گذارد.

مطالب دیگر:

بیست‌ویک سال ایستادگی فالون‌گونگ در برابر آزار و شکنجه: عهد و پیمان به وجدان انسانی

فالون دافا، مدیتیشنی که بیش از صد میلیون نفر آن را تمرین می‌کنند

ویدئو: شش دلیل که نشان می دهد برداشت اجباری اعضای بدن در چین حقیقت دارد

 

اخبار مرتبط

عضویت در خبرنامه اپک تایمز فارسی