
کاهش ۴۷ درصدی آب ورودی به سدها در تهران؛ تنها ۱۶ درصد ظرفیت مخازن پر است
مدیرعامل شرکت آب منطقهای تهران، از کاهش چشمگیر منابع آبی ورودی به سدهای تهران خبر داد و اعلام کرد که ورودی آب از ابتدای سال آبی جاری نسبت به میانگین بلندمدت، ۴۷ درصد کاهش یافته است. به گزارش رسانههای داخلی، حجم کل مخازن پنج سد اصلی تأمینکننده آب تهران در


































