شاهزاده رضا پهلوی اعلام کرد که همزمان با جشن ملی مهرگان، سامانه «ایران را پس میگیریم» برای بسیج و سازماندهی نیروها راه اندازی شده است.
این چهره سیاسی ایران در پیامی، ضمن بیان این خبر افزود این سامانه طراحی شده تا بهعنوان «شاهراهی برای بسیج و سازماندهی نیروها» عمل کند و امکاناتی مانند ثبت گزارشهای میهنپرستانه، افشای موارد فساد، ارسال اطلاعات درونی سیستم، ارائه ایدهها و برنامهها، اطلاعرسانی درباره آخرین تحولات و فراهمسازی منابع و ابزارهای عملی و همچنین جمعآوری پشتیبانیهای مالی و لجستیکی را فراهم آورد.
به گفته او، با راهاندازی این «سامانه جامع» مرحله جدیدی از «کارزار ملی برای نجات ایران» آغاز میشود و این گام در امتداد اقدامات قبلی قرار دارد.
او بیان کرد که راهاندازی پلتفرم همکاری ملی که بنا بر اعلام مسئولان آن، تاکنون دهها هزار نفر از نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و دولتی در آن ثبتنام کردهاند و ارتباط با افراد پس از پالایش و راستیآزمایی در حال انجام است، یکی از اقدامات انجام شده تیم او در ماههای گذشته است.
همچنین شاهزاده رضا پهلوی به دیگر اقدامات صورت گرفته شامل رونمایی از فاز نخست پروژه شکوفایی ایران، برگزاری نشست همگرایی میان سازمانها و احزاب سیاسی و همایش همکاری ملی برای نجات ایران و افزایش تلاشهای دیپلماتیک با دولتهای کلیدی برای کسب حمایت بینالمللی و اعمال فشارحداکثری بر جمهوری اسلامی و جلب حمایت حداکثری ملت ایران اشاره کرد.
او در پایان از شهروندان ایران خواست برای مشارکت در برنامههای این مجموعه به آدرس http://IranoPasMigirim.com مراجعه کنند.
















