
رسانه عراقی: نیروهای آمریکایی طبق توافق دوجانبه از بغداد خارج میشوند
رسانه عراقی الفرات گزارش داد که در اجرای توافق دوجانبه میان عراق و ایالات متحده، نیروهای آمریکایی از شنبه ۸ شهریور از بغداد، پایتخت عراق خارج میشوند. بر اساس این گزارش، منابع آگاه اعلام کردند که خروج نیروهای آمریکایی شامل منطقه فوق امنیتی سبز که سفارتخانهها و دفاتر رسمی دولتی








































