امیرحسین ثابتی، عضو مجلس شورای اسلامی گفته است که با پیگیریهای اعضای مجلس، بازرسان آژانس بینالمللی انرژی اتمی بهزودی از ایران اخراج خواهند شد.
این عضو مجلس، بازرسان آژانس بینالمللی انرژی اتمی را «جاسوس» خوانده است.
هفته گذشته امیرسعید ایروانی، نماینده جمهوری اسلامی در سازمان ملل در پاسخ به سوال شبکه آمریکایی سی.بی.اس در مورد حضور بازرسان آژانس در ایران گفت: «آنها در ایران هستند. در شرایط امن قرار دارند، اما فعالیتهایشان متوقف شده است. آنها به سایتهای ما دسترسی ندارند.»
نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه ۲۵ ژوئن (۴ تیر) در یک جلسه علنی، طرح الزام دولت به تعلیق همکاری با آژانس بینالمللی انرژی اتمی را تصویب کردند.

















