Search
Asset 2

شاهزاده رضا پهلوی: فرصت زیادی برای پرسنل ارتش نمانده؛ هرچه زودتر به مردم بپیوندند

شاهزاده رضا پهلوی در پیام خود به پرسنل ارتش گفت ارتش، نهادی ملی است و نه وابسته به جمهوری اسلامی و هشدار داد فرصت زیادی باقی نمانده و هرچه زودتر باید به مردم بپیوندند.
شاهزاده رضا پهلوی.(JOEL SAGET/AFP via Getty Images)

شاهزاده رضا پهلوی در پیامی خطاب به مردم ایران، با اشاره به بازتاب جهانی اعتراضات سراسری گفت شجاعت و صدای معترضان نه‌تنها دیده و شنیده شده، بلکه اکنون به مرحله اقدام رسیده است. او با اشاره به پیام رئیس‌جمهوری ایالات متحده تأکید کرد که «کمک در راه است.»

شاهزاده رضا پهلوی از مردم خواست مبارزه را ادامه دهند و اجازه ندهند حکومت شرایط را عادی جلوه دهد. او با اشاره به کشتار معترضان گفت پس از این‌همه خونریزی، شکافی عمیق میان مردم و حکومت ایجاد شده و تأکید کرد اسامی عاملان این جنایت‌ها باید ثبت شود، زیرا به گفته او، روزی به سزای اعمالشان خواهند رسید.

او خطاب به پرسنل ارتش گفت ارتش، نهادی ملی است و نه وابسته به جمهوری اسلامی. شاهزاده رضا پهلوی تأکید کرد که وظیفه ارتش حفاظت از جان هم‌میهنان است و هشدار داد فرصت زیادی باقی نمانده و هرچه زودتر باید به مردم بپیوندند.

متن کامل پیام شاهزاده رضا پهلوی در زیر آمده است:

هم‌میهنانم، همانطور که در پیام قبلیم به شما گفتم، جهانیان نه تنها شجاعت و صدای شما را دیدند و شنیدند بلکه دارند اقدام می‌کنند. قاعدتاً تا الان پیام رییس‌جمهوری آمریکا را شنیده‌اید. کمک در راه است.

مبارزه را ادامه بدهید. نگذارید که این رژیم، شرایط را عادی جلوه بدهد. بعد از این‌همه کشتار، یک دریا خون بین ما و این رژیم هست. اسامی این جنایتکاران را یادداشت کنید. یک روز به سزای اعمالشان خواهند رسید.

و پیام ویژه‌ای دارم به پرسنل ارتش: شما ارتش ملی ایران هستید، نه ارتش جمهوری اسلامی. وظیفه دارید از جان هم‌میهنان‌تان حفاظت کنید. فرصت زیادی برای‌تان باقی نمانده. هرچه زودتر به مردم بپیوندید.

اخبار بیشتر

عضویت در خبرنامه اپک تایمز فارسی