Search
Asset 2

استارمر جمهوری اسلامی را محکوم کرد و خواستار کناره‌گیری آن از قدرت شد

استارمر رژیم ایران را محکوم کرد و خواستار کناره‌گیری آن از قدرت شد؛ او تأکید کرد مردم ایران باید آینده خود را تعیین کنند.
کی‌یر استارمر، نخست‌وزیر بریتانیا. (James Manning - WPA Pool/Getty Images)

کی‌یر استارمر، نخست‌وزیر بریتانیا، پس از حملات ایالات متحده و اسرائیل به سایت‌هایی در ایران که تهران را به انجام حملات تلافی‌جویانه در سراسر منطقه واداشت، یک پیام ویدئویی منتشر کرد.

استارمر گفت: «بریتانیا هیچ نقشی در این حملات نداشت؛ اما ما مدت‌هاست که روشن گفته‌ایم — رژیم ایران به‌کلی نفرت‌انگیز است.»

او گفت نباید به این رژیم اجازه داده شود که به سلاح هسته‌ای دست یابد.

او افزود: «من حملات امروز ایران به شرکا در سراسر منطقه را محکوم می‌کنم؛ که بسیاری از آن‌ها طرف این درگیری نیستند.»

استارمر از رژیم ایران خواست از قدرت کناره‌گیری کند و به مردم ایران اجازه دهد آینده خود را تعیین کنند.

اخبار بیشتر

عضویت در خبرنامه اپک تایمز فارسی