منابع خبری گزارش دادند که کلاسهای دانشگاه تهران به دلیل آنچه که «برودت هوا» و «ناترازی انرژی» گفته شده، در هفته بعد تعطیل خواهد بود.
براساس اطلاعیه معاونت دانشجویی دانشگاه تهران، کلاسهای حضوری این دانشگاه در روزهای یکشنبه ۱۴ دی تا پنج شنبه برابر با ۱۸ دی ماه تعطیل شد و کلاسها در این روزها قرار است به طور آنلاین برگزار شود.
خبرنامه امیرکبیر گزارش داده است: «با احتساب تعطیلی شنبه، عملاً این دانشگاه تا ۹ روز دیگر خالی از دانشجو خواهد بود.»
دانشگاه تهران طی روزهای گذشته یکی از کانونهای اعتراضات دانشجویی در همراهی با اعتراضات سراسری در ایران بوده است.

















