قوه قضائیه جمهوری اسلامی اعلام کرد تعداد ۲۰ نفر از بازداشتشدگان بعد از جنگ ۱۲ روزه را متهم به جاسوسی برای موساد کرده است.
اصغر جهانگیر، سخنگوی این قوه در روز شنبه ضمن بیان این مطلب افزود پرونده این متهمان در تهران و برخی استانهای دیگر تشکیل شده و در حال رسیدگی است.
براساس گفتههای این مقام جمهوری اسلامی، وزارت اطلاعات این افراد را بازداشت کرده و در بیانیهای این افراد را «عوامل جاسوسی و عوامل پشتیبانیکننده موساد» نامیده است. پرونده علیه این افراد بلافاصله در قوه قضائیه تشکیل شده است و بعد از اینکه بازپرسان به این پروندهها رسیدگی و اطلاعات را تکمیل کردند، درباره پرونده این افراد اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد.

















