
چرا بعضی ها بهتر می توانند دیگران را ببخشند؟
بخشیدن، رها کردن احساسات شدیدی مانند خشم، هراس، تلخی، رنجش و دلخوری است که به حوادث گذشته چسبیده است؛ اتفاقات و حوادث را همچنان به یاد می آوریم اما دیگر آن احساسات شدید را نداریم؛ به آرامش دست پیدا می کنیم و دردهای ناشی از رنج هایمان متوقف می شود.
















