
اسرائیل، لبنان و آمریکا توافقنامه چارچوبی صلح را امضا کردند
دولتهای لبنان، اسرائیل و ایالات متحده روز جمعه ۲۶ ژوئن (۵ تیر) یک چارچوب جدید صلح را به اجرا گذاشتند؛ توافقی که با هدف پایان دادن به ماهها درگیری مسلحانه و ایجاد ثبات بلندمدت تنظیم شده است. مارکو روبیو، وزیر خارجه آمریکا، در مراسم امضای این توافق در واشینگتن گفت:












