
چگونه در بحبوحه جنگ خود را از تهران به استانبول و بعد به تورنتو رساندم
روز یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۴ (۶ مارس) ساعت ۸ شب، از ترمینال غرب با اتوبوس به اصطلاح ویآیپی از شرکت ایران پیما (تعاونی ۱) به سمت خوی حرکت کردم. بعد از ظهر وقتی با اسنپ به سمت ترمینال میرفتم آسمان شهرم تهران به طرز غمانگیزی تاریک شده بود. نه بهدلیل








































